Stały doping to jedno, a emocje na trybunach to drugie: http://www.youtube.com/watch?v=ovQwfBEeocE
Teraz mam nadzieje wyprowadziłem Cię z błędu

PS. Ta akcja 3 na 1 i nie zdobycie bramki to majstersztyk

zygy napisał(a):Przy tym forum, to III RP i Okrągły stół, to mały pikuś. Kilku krzykaczy i napinaczy terroryzuje tu milcząca większość, która nie ma sił, żeby się babrać w tym bagnie
zygy napisał(a):Przy tym forum, to III RP i Okrągły stół, to mały pikuś. Kilku krzykaczy i napinaczy terroryzuje tu milcząca większość, która nie ma sił, żeby się babrać w tym bagnie
zygy napisał(a):Przy tym forum, to III RP i Okrągły stół, to mały pikuś. Kilku krzykaczy i napinaczy terroryzuje tu milcząca większość, która nie ma sił, żeby się babrać w tym bagnie
figaro56 napisał(a):Cracovia pany![]()
zygy napisał(a):Przy tym forum, to III RP i Okrągły stół, to mały pikuś. Kilku krzykaczy i napinaczy terroryzuje tu milcząca większość, która nie ma sił, żeby się babrać w tym bagnie
Logo zamiast "orzełka". PZPN wskazał powody
- Żeby docenić materiał, z którego została wykonana, trzeba ją założyć. Dopiero kiedy się ją zakłada, można poczuć, że jest niesamowicie miękka i przylegająca - powiedział Maciej Lasoń, PR Manager Nike Poland, przedstawiciela producenta strojów.
Nie zmieniła się kolorystyka stroju, który zaprojektowany został tak, aby designe odzwierciedlał barwy narodowe polskiej flagi.
Na koszulce pojawił się nowy logotyp reprezentacji. Już na etapie projektu dołożono wszelkich starań, by logo zawierało elementy najważniejsze dla kibica, kojarzące się z polskością i narodową dumą.
Podobnych zmian w strojach reprezentacji dokonała większość federacji, m.in. Francji, Włoch, Niemiec czy Holandii.
Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie PZPN w ostatnim tygodniu października, kibice, przedstawiciele mediów, klubów piłkarskich, wojewódzkich związków piłki nożnej oraz instytucji rządowych i sponsorów dobrze ocenili zmianę logotypu i identyfikacji wizualnej.
W badaniu opinii na temat wizerunku PZPN udział wzięło 2248 osób. Najliczniej reprezentowani byli kibice, rekrutowani do badań z grupy osób, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły bilet na mecz reprezentacji Polski.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości